sobota, 30 sierpnia 2014

Zaczynamy

Hej. Tego bloga prowadzą dwie osoby. Ja Ismena Szulc i moja przyjaciółka internetowa Julia W.(huehuehue edytowałam żebyś nie podawała mojego nazwiska /Jucia) <3
Poznałysmy się przez jedną grupę na facebook'u.
Oby dwie jestesmy Directionerkami..
Nigdy jeszcze się nie spotkałyśmy w "realu", ale jak mamy kasę na telefonie  to gadamy ze sobą 4 godziny.
  Nie spotkałyśmy się nigdy, bo mieszkamy bardzo daleko od siebie.
Oby dwie mamy psa.
 Nasze marzenie to spotkać się w "realu".
Oby dwie wymyśliłyśmy sobie ksywki, moja to Isia,a Julii to Jucia.
  Możecie mnie kojarzyć, bo piszę prywatnego bloga.
Oto link : http://ismenalife.blogspot.com/
//Isia <3

5 komentarzy:

  1. Powodzenia!

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w dalszym blogowaniu:*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się czytać twojego bloga.

      Może być obserwacja za obserwację //Isia

      Usuń
  3. powodzenia!


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔Post - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście, nie oszukuj- ponieważ sprawdzam:* )

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award ;*
    Masz wspaniały blog ;* Należy Ci się popularność ;)
    http://smileandstandup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń